Úvod
Nabídka práce
Pro firmy
Pro uchazeče
Kontakty
English
Nabídka práce
Oblast:
Vyberte oblast
Hl. m. Praha
Jihočeský kraj
Jihomoravský kraj
Karlovarský kraj
Královéhradecký kraj
Liberecký kraj
Moravskoslezský kraj
Olomoucký kraj
Pardubický kraj
Plzeňský kraj
Středočeský kraj
Ústecký kraj
Vysočina
Zlínský kraj
Zahraničí
Obor:
Vyberte obor
Administrativa
Auto - moto
Bankovnictví a finanční služby
Bezpečnost práce a PO
Dělnické a manuální práce
Ekonomika a podnikové finance
Elektrotechnika
Energetika
Farmacie
Gastronomie a pohostinství
Chemický průmysl
Informační technologie
Konzultace a poradenství
Kvalita a kontrola jakosti
Logistika a doprava
Management
Marketing
Nákup
Obchod a prodej
Ochrana osob a majetku
Ostatní nezařazené profese
Pojišťovnictví
Potravinářství
Právo
Řemeslo
Služby
Stavebnictví a reality
Strojírenství
Technické profese
Telekomunikace
Výroba a průmysl
Výzkum a vývoj
Vzdělávání a školství
Zákaznický servis
Zdravotnictví a sociální péče
Zemědělství, lesnictví a ekologie
Zn.: SB_551
Manažer projektu - pozemní stavby
Popis práce:
• Celkové řízení a vedení přiděleného projektu: tvorba podrobného plán projektu: stanovení cílů, harmonogramu, rozpočtu a lidských zdrojů (in-house projektanti, resp. subdodavatelé).
• Zpracování, odborné posouzení a kompletování dokumentace pro stavební povolení / provedení stavby.
• Spolupráce s dotčenými subjekty v projektu:
• investor – přebírání podkladů pro projekt, který je rozložený do etap, podetap, fází,
• stavba - přebírání informací / podkladů ze stavby, předávání vyhotovených částí projektu,
• spolupráce s projektanty – subdodavateli projektu, jejich řízení a kontrola,
• spolupráce s interním inženýringem – koordinace procesu inženýringu.
• Řešení technických problémů v projektu i na stavbě. Práce s nastaveným plánem prací a harmonogramem. Předvídání a monitoring problematických míst, krizových stavů a rizikových řešení.
• Technický dohled: dohled nad implementací technických aspektů projektu, včetně validace technických řešení.
• Participace na výrobě projektové dokumentace ve všech fázích projektu a kontrola zpracovaných technických podkladů a výkresů jako jsou situační výkresy, půdorysy podlaží, technické řezy objektů, zpracování fasád, koordinace instalačních rozvodů apod.
Požadujeme:
• Praxe v realizaci staveb – znalost problematiky navrhování a provádění stavebních konstrukcí, ideálně praxe 5 – 10 let v oboru.
• Odpovídající vzdělání – VŠ/SŠ v oboru pozemních staveb.
• Zkušenost s řízením projektů, zodpovědnost, vytrvalost a odvahu řídit komplikované projekty.
• Znalost softwarů Revit/ArchiCAD/AutoCAD.
• Znalost anglického jazyka (někteří kolegové hovoří anglicky).
Nabízíme:
• Spolutvorba projektové dokumentace ve všech fázích technické projektové dokumentace (situační výkresy, půdorysy podlaží, technické řezy objektů, zpracování fasád, koordinace instalačních rozvodů apod.).
• Zakládáme si na týmové spolupráci, porozumění a zodpovědném přístupu.
• Pracujeme jako tým zkušených projektantů a architektů i čerstvých absolventů.
• Stabilní zaměstnání v pracovním poměru (nikoliv IČ) – oceníme Vaše nabyté znalosti.
• Nejmodernější softwary jako Revit, ArchiCAD, AutoCAD, virtuální realita.
• Zázemí české stabilní společnosti s velkými vizemi, zkušenostmi a projekty.
• Přátelský a multinárodní kolektiv lidí
• Firemní benefity: stravenkový paušál 120 Kč za odpracovaný den, po zapracování možnosti částečné práce z domova, multisport karta, flexibilní pracovní doba, týden dovolené navíc, sick days, dog friendly office, pravidelné teambuildingy, sportovní akce, grilování a další.
Konzultant zodpovědný za obsazení pozice:
Ing. Michaela Kalvodová
kalvodova@praceplus.cz
777 777 734
Reagovat
Zpět